Klachtenformulier

Waarom dit formulier?

Wanneer u niet tevreden bent over de zorgverlening van CaRespect bv. dan kunt u daarover een klacht indienen. Hiervoor kunt u dit invulbaar formulier gebruiken. Belangrijk is dat de klacht gaat over uw eigen ervaringen met CaRespect bv. Om uw klacht goed te kunnen verwerken hebben wij zoveel mogelijk informatie van u nodig. Daarom hebben wij het invullen van bepaalde velden verplicht gemaakt.

 

Heeft u een klacht namens een ander?

CaRespect bv. mag geen inhoudelijke informatie verstrekken aan derden. Als u een klacht wilt indienen namens iemand anders, voeg dan een machtiging toe namens de opdrachtgever. Zonder machtiging kunnen we uw klacht niet inhoudelijk in behandeling nemen.

 

Wat gebeurt daarna?

Binnen tien werkdagen nadat wij uw klacht hebben ontvangen krijgt u een schriftelijke ontvangstbevestiging per post. In deze brief staat de naam van de klachtbehandelaar die uw klacht gaat onderzoeken. De klachtbehandelaar neemt telefonisch contact met u op om uw klacht te bespreken.

 

Als wij uw klacht (direct) kunnen oplossen zullen wij dat doen. Wanneer tijdens een gesprek met onze klachtbehandelaar blijkt dat u uw klacht als afgehandeld beschouwt dan ontvangt u daarvan een schriftelijke bevestiging.

 

In alle andere gevallen ontvangt u een schriftelijke reactie van het CaRespect bv. waarin een gemotiveerde uitspraak wordt gedaan over uw klacht.

 

Wij streven ernaar uw klacht zo snel mogelijk te behandelen, maar in ieder geval binnen vier weken na ontvangst. Mocht de behandeling van uw klacht langer duren dan wordt u hierover schriftelijk geïnformeerd.

 

Alles ingevuld en dan?

U kunt het volledig ingevulde formulier direct per e-mail (klachten@carespectbv.nl) versturen, eventueel voorzien van bijlage(n). U kunt er ook voor kiezen dit formulier te printen, in te vullen en met eventuele bijlage(n) op te sturen naar CaRespect bv.

 

Heeft u vragen?

Op www.carespectbv.nl vindt u meer informatie.
U kunt ons ook bereiken op kantoor op telefoonnummer 0164 – 820 996. Ons kantoor is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.

(*) Dit zijn verplichte invulvelden.





Uw klacht